Feil i landingsside hos Google

22/9-2021: Den Gyldne Bønnes landingside på Google

Har du søkt etter Den Gyldne Bønne på Google?

Vår landingsside på Google ble for to uker siden kapret av noen som har merket oss som "stengt permanent". Den mistenkte er en person (selger av et antatt ubrukelig søkeverktøy) som best kan karakteriseres som en underutviklet nisse! Når det er sagt så er det delvis vår egen skyld da vi ikke var klar over at man må bekrefte sitt eierskap til denne såkalte landingssiden. Når noen nå har tatt over denne siden er det en Kafkalignende prosess å få kontrollen tilbake og endre status. Google har vært så vennlig å sende en kode i posten, men dette kan visstnok ta flere uker!!!

Mens vi venter kan vi forsikre at Den Gyldne Bønne as er åpen som vanlig og samtidig fortelle at det har kommet mange spennende nyheter som vil bli lagt ut fortløpende. Vi er i bedre form og mer fremoverlent enn noen gang!