God kaffe på kontoret?

På de fleste arbeidsplasser er kaffen et tema og god kaffe er viktig for trivselen. Vi har mange fornøyde bedrifter på kundelisten og vi hjelper deg gjerne med å velge både kaffe og tilberedningsutstyr. Noen steder passer det best med en god kaffetrakter, mens andre har behov for et system som gir flere typer drikker, med og uten melk, varm sjokolade, te-vann også videre.

I tillegg til profesjonelle traktere har vi valgt ut to velprøvde systemer fra Bravilor Bonamat som vi anbefaler på det varmeste. De er valgt fordi de lager gode produkter, samtidig som de er enkle og driftssikre. Resultatet er få bekymringer for arbeidsgiver og god stemning blant de ansatte.

Vi tilbyr både kjøp og leasing. Dersom du ønsker mer informasjon eller et uforpliktende tilbud, ta kontakt!

Th                                Esprecious                            Freshground