JØRGEN LINDVIK
Brennerisjef

Jørgen Lindvik er daglig leder og har arbeidet med kaffe siden 1995 og i 1996 etablerte han Den Gyldne Bønne som en av de første kaffebarene i den nye bølgen i Oslo på 90-tallet. Kaffebaren lå på hjørnet Thorvald Meyersgate og Nordregate på Grünerløkka og ble raskt populær blant turister og lokalbefolkning.

Jørgen har vært daglig leder i alle disse årene, men har også ansvar for produktutvikling, markedsføring og kundekontakt.

Spesialkompetanse: Innkjøp og utvikling av kaffeprodukter, kurs m.m.
+ 47 90 68 21 58
TØRI TROHN LINDVIK
Produksjonssjef Sunnmøringen Tøri kom til Oslo for godt over tyve år siden, og siden da har hun vært Jørgens kone og arbeidskollega. Tøri har ansvar for brenning og produksjon av kaffe, samt ordre- og kundebehandling. Hun er den blide stemmen som møter deg om du ringer brenneriet. Spesialkompetanse: Brenning og produksjon, cupping og utvikling av kaffeprofiler.
+ 47 95 88 40 46
BERNHARD LINDVIK
Økonomiansvarlig Bernhard er økonomiansvarlig i Den Gyldne Bønne og har mange års erfaring med økonomi og ledelse fra flere bransjer. Han er også medeier og styreleder i bedriften. Hos oss har han ansvaret for økonomi, regnskap og innkjøp. Spesialkompetanse: Økonomi, administrasjon og strategi.
+ 47 90 66 56 36
JAN RUNE ODDLI
Produksjonsmedarbeider Som produksjonsmedarbeider bistår Jan Rune med alt som skjer på brenneriet. I hovedsak bidrar han i prosessen med brenning og pakking av kaffe som skal ut til kunde. Jan Rune er også støtte for serviceavdelingen og hjelper til med vedlikehold og service av kaffemaskiner og utstyr. Spesialkompetanse: Produksjon, pakking og distribusjon. Service av kaffemaskiner.
KENT LARSEN
Servicetekniker Kent er som regel ute hos kundene våre, hvor han gjør jevnlige kaffeleveringer, servicesjekk og eventuell reparasjon av kaffemaskiner og annet utstyr. Kent har lang erfaring som servicetekniker i bransjen, og har god kompetanse på våre produkter hva gjelder både kaffe og maskiner. Spesialkompetanse: Teknisk/service av maskiner, kunderservice, kaffe.
+47 410 82 951