Handle lokalt

Ved å handle lokalt er du med å utvikle og opprettholde et godt tilbud av varer og tjenester fra små og mellomstore virksomheter i ditt nærmiljø. Vi vil gjerne fylle så mange kopper og kjeler som mulig med kaffe brent på Vøyenenga. Vi ønsker oss med andre ord flere besøkende i brenneriet der du kan kjøpe nybrent kaffe rett fra ovnen. Samtidig oppmuntrer vi til å besøke våre forhandlere i Asker og Bærum som kan by på kaffe både i kopp og pose. De har også mengde andre gode og spennende fristelser.
.
På Vøyenenga brenner vi kaffe alle hverdager og fabrikkutsalget er åpent fra 08.30 til 16.00. Her kan du kjøpe kaffe «rett fra ovnen» og stille oss alle typer spørsmål om kaffe.

Vi håper med andre ord at du vil slutte opp om oss og andre gode initiativ ved å handle lokalt. Nedenfor finner du en liste over butikker og serveringssteder som forhandler kaffe fra Den Gyldne Bønne. Dersom du av en eller annen grunn ikke kan handle fysisk er du velkommen i vår nettbutikk. Fabrikkutsalget finner du i Ringeriksveien 187 på Vøyenenga. Her får du kun kjøpt kaffe i hele bønner og i poser à 1kg. I nettbutikken kan du handle kaffe i små og store poser, be om ønsket malingsgrad og velge mellom henting eller hjemlevering.

Forhandlere i Asker og Bærum

Delica, Holmensenteret 1etg. Tlf: 950 34 241 - Mer informasjon

Handlekraftig, Meierisvingen 2, Asker sentrum. Tlf: 466 48 410 - Mer informasjon

Rå smak, Asker sentrum - Mer informasjon

Høl i CVn (Foodtruck), Sandvika Tlf: 90258682 - Mer informasjon

Smelters Mathus, Verksgata 10, Bærums Verk. Tlf: 67 13 24 19 - Mer informasjon

Kaffe Verket, Handelshuset Bærums Verk. Tlf: 917 97 710 - Mer informasjon

La Pinza, Eiksmarka senter. Tlf: 930 42 700 - Mer informasjon

Grønn, Lilleaker, Lilleakerveien 31, Oslo. Tlf: 22 51 97 00 - Mer informasjon

Våre forhandlere har nybrent kaffe og mange andre spennende varer. De selger kaffe i enheter på 250g og 1kg og maler kaffen etter ønske.

Håper vi sees!